b'Palveluneuvonta ja viestintTekstiviestit Asiakaspalvelutavoittavat nopeammin, vastaamaanverkkokauppa avattiin nykyasiakkaan tarpeita itsepalveluasiointiinAsiakaspalvelua laajennettiin verkkopuolelle ottamalla kyt Haluamme tekstiviestipalvelulla helpottaa asiakkaidemtn Chatpalvelu. Tm toteutettiin laajennettuna aukiolo mearkeajatarjotaheilleuudenkanavanjtehuoltoaikanaverkkosivujenpuolella.Lisksilissimmeresurssiapalveluihinliittyvissasioissa.Lissimmeentisestnpuhelinpalveluun niin sanottuna ylivuotopalveluna. vuoden aikana tekstiviestitse tapahtuvaa viestint. Ilmoitamme jtehuoltopalveluihin liittyvist asioista yh enemmn tekstiviestitse. Kuopion Pikkukukko lajitteluasemalla tapahtuvaa itsepalveluasiointia varten otettiin kyttn verkkokauppa.Kiertotalouden edellkvijKuopion kaupunki mynsi 2019 meille Viksu Kuopio tunnuk VIKSU KUOPIO TUNNUKSEN sen. Tunnus voidaan mynt yritykselle, joka on teoillaanSAAMISEN PERUSTELUTparantanut ympristvastuullisuutta.Kiertotalouden edellkvij, aktiivinen uusien ratkaisujen kyttnottaja ja edistjNkyv ja laadukasta viestint ja neuvontaa monipuolisesti eri viestintkanavissaPalvelujen kehittminen asukkaiden kanssaAktiivinen biojtteen hytykytn lisminen ja muovipakkausten erilliskeryksen palvelujen kehittminenJtekukko on mukana nkyvsti ja mielelln useiden eri sidosryhmien tapahtumissa ja kehityshankkeissa Rakentamisen materiaalikiertojen parantaminen ja uusiomateriaalien hytykytn aktiivinen edistminenKuopion kaupungin ympristjohtaja Tanja Leppnen luovutti Viksu Kuopio -tunnuksen toimitusjohtaja Arto Ryhselle.Neuvontaty tavoittiVuoden aikana neuvontatymme kautta tavoitimme erilaisis OLIMME MUKANAsa tapahtumissa ja tilaisuuksissa yli 10 500 henkil. Tarjoam 40me mys neuvontakyntej mm. yhdistyksille, koulu ja opiskelijaryhmille ja taloyhtiille. Kouluille jrjestetn kysynnn mukaanympristkouluttajantuntejajalajitteluasemaja jtekeskusvierailut ovat osa toimintaa.TAPAHTUMASSA10 Jtekukko vuosikertomus 2019'